Macd Divergens Indikator Forex Fabrikken


MetaTrader 4 - Indikatorer FX5MACDDivergence - indikator for MetaTrader 4 Etter suksessen til den opprinnelige indikatoren bestemte jeg meg for å skrive flere indikatorer for å oppdage divergens mellom pris og annen indikator. Denne indikatoren vil plotte divergenslinjer på MACD-indikatoren og vil gi kjøps - og salgssignal ved å vise grønne og røde piler. Den har også en innebygd alarmfunksjon. Som den opprinnelige indikatoren er bullish divergens plottet i grønne linjer, mens bearish divergens er plottet i rødt. Hvis divergensen er klassisk, vil linjen være solid og hvis typen er reversert, blir linjen avbrutt. Jeg håper du får mest benedfit fra denne indikatoren. Endringer i verion 1.1: - Denne versjonen er rettet til forhandlere som ikke vil ha omsmartede singler. Signalene er ikke malt igjen, de er forsinket ett lys. Last ned MetaTrader 5 Opphavsrett 2000-2017, MQL5 Ltd. MACD-indikator MACD-indikatoren er i utgangspunktet en forfining av de to bevegelige gjennomsnittssystemene og måler avstanden mellom de to bevegelige gjennomsnittlige linjene. MACD er et akronym for Moving Average Convergence Divergence. MACD ble utviklet av Gerald Appel og diskuteres i sin bok, The Moving Average Convergence Divergence Trading Method. MACD-indikatoren brukes primært til handelstrend og bør ikke brukes i et varierende marked. Signaler blir tatt når MACD krysser sin signallinje, beregnet som et 9-dagers eksponentielt glidende gjennomsnitt for MACD. Først sjekke om prisen er trending. Hvis MACD-indikatoren er flat eller holder seg nær nulllinjen, er markedet spredt og signaler er upålitelige. Gå lenge når MACD krysser signallinjen nedenfra. Gå kort når MACD krysser signallinjen ovenfra. Signaler er langt sterkere hvis det enten er: en avvikelse på MACD-indikatoren eller en stor sving over eller under nulllinjen. Med mindre det er divergens, ikke gå lenge hvis signalet er over nulllinjen, og ikke gå kort hvis signalet er under null. Plasser stopp-tap under siste mindre Lav når lang, eller den siste mindre Høy når kort. Mus over diagramtekster for å vise handelssignaler. Gå kort S - MACD krysser til under signallinjen etter en stor sving. Gå lang L når MACD krysser over signallinjen. Sterkt kort signal S - MACD krysser etter en stor sving og bearish divergens (vist av trendlinjen). Gå langt L. Flat MACD signaliserer at markedet er i gang - vi er mer sannsynlig å være whipsawed inout av vår posisjon. Avslutt lang handel X men ikke gå kort - MACD er betydelig under nulllinjen. Gjenta din lange handel L. Standardinnstillingene for MACD-indikatoren er: Langsomt glidende gjennomsnitt - 26 dager Rask glidende gjennomsnitt - 12 dager Signal linje - 9 dagers glidende gjennomsnitt av forskjellen mellom rask og sakte. Alle glidende gjennomsnitt er eksponentielle. Se Indikatorpanel for veibeskrivelse om hvordan du setter opp en indikator. Se Rediger indikatorinnstillinger for å endre innstillingene. Tilskudd og trendlinjer: Bruk MACD Histogram hvis du vil tegne trendlinjer eller plassere bildetekster på histogrammet. Ellers blir de igjen hengende i luften dersom du zoomer eller endrer tidsperioder. TRADING MACD Divergensoppsummering (eller gjennomsnittlig) prosess tilsvarer integral kalkulasjon og forårsaker tröghet eller lagring. Eksempler: MAs, Heikin-Ashi-lys, lengre tidsrammer, PampF-diagrammer. Jo flere historiske poeng oppsummerte, jo større lag (og jo større utjevningseffekt). Ikke-lineære MAs som Hull, Tillson, Jurik forsøker å gi utjevning, samtidig som lagring og overshoot reduseres. Omvendt er forskjellene like for differensialkalkulasjon og målehastighet for endring, eller akselerasjondecelerasjon. Eksempler er oscillatorer som RSI, Stokastisk, CCI, Williams R, Momentum. MACD er en hybrid indikator. EMA (12) og EMA (26) innebærer summering, men MACD er forskjellen mellom de to, som utligner lagret. MACD-signallinjen er EMA (9) som introduserer ekstra lag, men histogrammet er forskjellen mellom MACD og signallinjen, som igjen utligner den. Derfor utfører MACD-histogram en nyttig utjevning uten å forkorte prisen for mye. Hvis prisen endrer retningen langt nok, forekommer sekvensen som følger: 1. MACD-histogram reagerer først ved å endre retning 2. MACD selv skifter retning 3. MACD krysser signallinjen sin, som alltid faller sammen med histogrammet som krysser nulllinjen (fordi av måten histogrammet beregnes på) 4. MACD krysser nulllinjen Det du bruker til inngangssignalet, avhenger av hvor tidlig du vil gå inn i flytten. Tidligere betyr generelt høyere gjennomsnittlig seierstørrelse, men lavere gevinstrate (flere falske signaler). Senere er omvendt (men for sent, og du risikerer å savne bevegelsen helt). Avvik er forårsaket av tilbakegang i pris. De fleste ganger kan du se dette ved å tegne linjer mellom suksessive pris høyder eller nedturer, og observere endringen i skråningen. Eksempel her. - Hvis retardasjon til slutt resulterer i en anstendig reversering, vil innføring på divergensesignalet resultere i en vinnende handel (avhengig av hvordan du avslutter). - Hvis decelerasjonen viser seg å være bare en lull i den gjeldende trenden, vil du bli stoppet ut og miste. Siden retardasjon må skje før prisendringer, er divergens muligens en 8216leading8217 indikator. Stoploss hunter, og 1-2-3 mønstre ved slutten av trekk, viser ofte som lønnsomme avvik (se eksempelet ovenfor). Det betyr egentlig ingen rolle hvilke indikatorer, hvis noen, du bruker. Til slutt må du legge inn på en prisfelt, og det er bare et spørsmål om hvor tidlig eller hvor sent i farten. Alle indikatorer er avledet fra OHLC, og følgelig følger prisen på en eller annen måte ubevisst å legge til flere indikatorer doesn8217t nødvendigvis gi uavhengig bekreftelse. Indikatorer er et symptom på prisbevegelse, ikke en årsak. Det er egentlig bare tre typer oppføringer: (1) gjenopptak i en trend som følger en pullback (2) forsøk på å forutse og forsinke reverseringer (topbottom plukking) (3) breakouts. Sett fra førstegangs prinsipper, oppnår alle oppføringer timingvariasjoner på ett av disse temaene. Ble medlem Dec 2006 Status: Medlem 1.385 Innlegg Divergens er et godt bekreftende fenomen som viser at en trend eller et trekk kan være overextended, innenfor et sterkt trendende marked. Jeg bruker divergens ikke for oppføringer, men for noen profittopptak (delvise utganger) hvis handelsstørrelsen tillater det, og de etterfølgende trekkene å legge til i mine stillinger. Avvik kan vare i svært lange perioder, med flere forskjeller som kommer inn. Dette bekrefter bare trenden og er risikabelt i beste fall å handle med den mot trenden. Jeg vil bruke bevegelige gjennomsnitt, momentum og divergens for å gi meg mer innblikk i trend og trendstyrke. Når en tilbaketrekking oppstår, hvis en omvendt divergens setter opp innenfor et område på 3 til 12 barer, jo lavere er den mer pålitelige, vil jeg bruke dette for å få meg videre i retning av trend. Jeg har bestemte mål som jeg angir basert på signalstyrken, og vil være tålmodig for å la markedet nå dem. Når de er nådd, vil jeg fortsatt stille en posisjon til å fortsette, men stadig overvåke trendindikatorene mine så vel som avvik for å gi meg ledetråder når jeg skal begynne å minske mine eksponeringer. Også vil se etter andre ledetråder som kan føre meg til å komme ut altogether. Mine første stopp er basert på pris og momentum støtte og motstand utelukkende, og handelen vil ikke bli tatt hvis risikoen belønner på grunn av mine målnivåer og stopper ikke rettferdiggjøre handelen. Mennesker som riper rumpa, bør ikke bite fingernegler Registrert Nov 2005 Status: Medlem 172 Innlegg Som alltid oppstår divergens-tråder som dette opp minst en gang i måneden, og de samme tingene blir sagt om og om igjen. Du kan ikke eller vil aldri kunne handle En hvilken som helst divergens alene (lønnsom) i det lange løp anser jeg indikatorbasert divergens i handelsbeslutninger. Det og pris handling er de eneste pålitelige ledende indikatorene jeg har funnet. Nei, det kan ikke stå alene. Det må integreres i en tilnærming. Når det er, har divergensanalyse verdi (som noen andre sa, så ofte for å holde en ut av en handel som ikke). Jeg liker CCI og ROC for å vise divergens. MACD fungerer også bra, som gjør stokastisk. Enda viktigere, hva mer vet du om markedet du handler når du bruker denne tilnærmingen Hvordan bekrefter du at et divergensmønster er gyldig Hvilke tiltak du tar og når Har du sortert ut forskjellige grader eller typer av avvik som gir deg mer eller mindre tillit til å handle eller grunn til å vente Slike spørsmål kan bare besvares med mye skjermtid og studere IMHO. Ble med i oktober 2007 Status: Medlem 25 Innlegg Er det en versjon av denne indikatoren som ikke maler. Tok en handel basert hovedsakelig på denne indikatoren. Om morgenen har markedet beveget seg mot meg og signalet har gått. Enhver hjelp mye verdsatt. Ble med i mai 2010 Status: Heltid trader 639 Innlegg Jeg har hatt handelsavvik med suksess i fortiden. Men siden denne utrolige Dollar styrke bevegelsen. Tidsforskjeller er ikke like effektive som tidligere. Hvordan har dere det for øyeblikket. Tillat meg å si, selv tøft jeg har lært om det så mange ganger på forskjellige fora, det enkle utseendet på divergensen, skjult eller vanlig, garanterer ikke en bestemt bevegelse i retning eller den andre. Du må introdusere i din teknikk en annen absolutt quotgluequot å samle anledningen. Håper jeg klarte meg med det. Ble medlem Nov 2007 Status: Bevisst Inkompetanse 3 274 Innlegg Som alt når det gjelder handel, virker alt til det ikke gjør det. Avvik kan ta lunsjpenger, selv på de beste oppsettene med prishandling. Skremmer meg ikke bort, men Divergens er bare en ting å legge til sammenløp når man tar en handel. Bearhish Utenfor barer ved swing høyder med divergens, men beveget seg ikke ganske som man ville tro. Selv med dobbel divergens. (ignorere selgeren, del av en demohandel). Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Som alt når det gjelder handel, fungerer alt til det ikke gjør det. Avvik kan ta lunsjpenger, selv på de beste oppsettene med prishandling. Skremmer meg ikke bort, men Divergens er bare en ting å legge til sammenløp når man tar en handel. Bearhish Utenfor barer ved swing høyder med divergens, men beveget seg ikke ganske som man ville tro. Selv med dobbel divergens. (ignorere selgeren, del av en demohandel). Jeg søker etter en slik indikator kan du snill hjelpe meg Kommersiell Medlem Ble med Jan 2007 1.063 Innlegg Hei. Jeg har nettopp funnet denne tråden og vil gjerne bidra. Jeg er quotrevisitingquot begrepet MACD Divergence etter å ha hatt en elendig første kvartal 2011. Jeg tror dette konseptet kan bidra til å forbedre min inngang teknikker. Etter å ha lest Hanovers bidrag, er jeg enig med hans vurdering og har notert mange observasjoner. Jeg handler det daglige diagrammet (for det meste på grunn av tidsbegrensninger), men jeg undersøker også bruken av flere tidsrammer for å angi inntektsfortegnelsen og øke risikobeslutningsforholdet. Jeg er for øyeblikket kort EURUSD etter å ha gått på divergens sett på MACD i forrige uke. (se vedlegg nedenfor). Du kan tydelig se divergensen i dette skjermbildet sammen med oppføringen min. Jeg har i mine studier bemerket at divergensinngangen må ha en sterk følge gjennom i histogrammet etter divergenssignalet, eller det kan mislykkes. Dette betyr at jeg vil se at histogrammet produserer et lavere nivå enn det forrige histogrammet lavt. Så langt har dette ikke skjedd. Skulle histogrammet bli positivt før det blir lavere, kan jeg forlate denne handelen. Kommentarer Vær høflig og jeg vil sette pris på konstruktiv kritikk. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

Comments

Popular Posts