How To Make A Landsbyboer Trading System


Trading er en samspill mellom spilleren og landsbyboerne. som ble lagt til i 1.3.1 oppdateringen. Det gjøres ved å høyreklikke en landsbyboer i PC-versjonen av Minecraft. Trading er foreløpig ikke tilgjengelig i Windows 10 Edition eller Pocket Edition. Baby landsbyboere kan ikke handle. Slik handler du En oversikt over posible handelsvarer. Hver landsbyboer starter med et enkelt alternativ for handel for noe. I forbindelse med denne forklaringen vil de bli omtalt som handelsavtaler, eller bare avtaler. Hver handelsavtale kan gjøres flere ganger før landsbyboeren ikke lenger vil respektere den. Dette er vanligvis fem ganger, men kan variere. Ved å fullføre første handelsavtale og deretter lukke handelsvinduet eller grensesnittet, vil landsbyboeren legge inn en tenkningsmodus, og gi landsbyboeren et økt omdømme med spilleren (omdømme nærmere forklart nedenfor). En landsbyboer kan ha opptil fem handelsavtaler på en gang, selv om det kan erstatte gamle med nye etter femte. Den eneste måten å låse opp flere avtaler er å handle med landsbyboeren og fullføre minst en avtale hver gang. Når fem handelsavtaler er nådd, fortsetter å handle den endelige avtalen vil fortsatt nullstille de andre avtalene, slik at det blir mer handel, men også en mulighet til å erstatte de nåværende avtalene med enda en ny avtale. Handelspapir for en smaragd, med en landsbyboer. Trading er en rask måte å tjene Emeralds i overlevelse modus. som det er den eneste legitime metoden for å skaffe smaragder, bortsett fra gruvedrift Emerald Ore. Spesielle kartografiske landsbyboere ble lagt til i The Exploration Update. Spillere kan handle med disse kartografene, som er villige til å bytte ut en letekart. for en kombinasjon av smaragder og et kompass. I multiplayer-servere med NPC-landsbyboere som er innebygd i landsbyer, kan spillerne opptre som highwaymen, eller røvere, og drepe spillere som de tror kan ha nettopp handlet en landsbyboer for smaragder. Villager Reputation En landsbyboer vil like en spiller mer, jo flere ganger handler de med hverandre. Dette er nyttig for bare ett formål: å stoppe byene Iron Golems fra å angripe spilleren. Golems blir vanligvis bare fiendtlige når landsbyboerne er sint, fordi de nylig ble angrepet av spilleren. Alternativt kan spilleren unnslippe landsbyen og vente en stund før han returnerer. Hostile Iron Golems vil til slutt forgiveforget spilleren. Handel er vanligvis vanskelig med mindre det gjøres innendørs, mens Iron Golems er til stede og landsbyboerne er sint på spilleren. I PS3-versjonen kan fortryllede våpen ikke omsettes til en landsbyboer, bare de uten fortryllelser. Ad blokkering interferens oppdaget Wikia er et gratis-å-bruke nettsted som tjener penger fra annonsering. Vi har en endret opplevelse for seere som bruker annonseblokkere. Wikia er ikke tilgjengelig hvis du har gjort ytterligere endringer. Fjern den egendefinerte annonseblokkerregelen (e), og siden lastes som forventet. Trafikk er en spillmekaniker som lar spilleren handle med NPC-landsbyboere. Spilleren kan enten kjøpe varer ved hjelp av smaragder, eller bruke elementer til å kjøpe smaragder. Høyreklikk på en landsbyboer åpner handelsgrensesnittet, som har en malm flere tilbud fra landsbyboeren. Landsbyboere har forskjellige yrker, som påvirker tilbudene de gjør. En smed vil bare selge rustning, verktøy og våpen, mens en bonde vil selge deg ulike matvarer og verktøy. Prisene landsbyboere spør er satt, men ikke alle landsbyboere belaste samme beløp for de samme elementene. Men landsbyboere vil generere nye tilbud, som kan være det samme i større eller mindre mengder med en annen pris. Men landsbyboere vil bare generere et nytt tilbud når det siste elementet de har tilbudt (høyre gjenstand) har blitt handlet en gang før. Landsbyboere genererer bare et nytt tilbud når handelsvinduet er stengt og de8217ll avgir lilla partikler i noen sekunder. Det nylig genererte tilbudet kan enten være et nytt element eller et element de allerede solgte, som vil overskrive det gamle tilbudet. Dette nye tilbudet kan bli verre, så det kan ta tid å få dem til å senke prisen til din smak. Smed kjøper: Kull: 16-23 for 1 smaragd Diamant: 4-5 for 1 smaragd Jernbørste: 8-9 for 1 smaragd Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Smed selger: Diamant øks: 1 for 9-11 smaragd Diamant Hov: 1 til 7 smaragder Diamond Pickaxe: 1 til 10-11 smaragder Diamantspade: 1 til 7 smaragder Diamant Sword: 1 for 12-13 smaragder Iron øk: 1 for 6-7 smaragder Iron Ho: 1 for 4-5 smaragder Iron Pickaxe: 1 til 7-8 smaragder Iron Spade: 1 for 4-5 smaragder Iron Sword: 1 for 7-10 smaragder Iron hjelm: 1 for 4-5 smaragder Iron Chestplate: 1 for 10-13 smaragder Iron Legs: 1 for 8 -9 smaragder Støvler: 1 til 4-5 smaragder Kjedehjelm: 1 til 5-6 smaragder Kjedebrystplate: 1 til 11-14 smaragder Kjedeben: 1 til 9-10 smaragdkjeder Kjede Støvler: 1 til 5-6 smaragder Diamanthjelm : 1 til 7 smaragder Diamantbrett: 1 for 16-18 smaragder Diamantben: 1 for 11-13 smaragder Diamantstøvler: 1 for 7 smaragder Bonde kjøper: Bonde selger: Bibliotekar kjøper: Bok: 12-14 for 1 smaragd Papir: 19 -29 for 1 smaragd Skriftlig bok: 1 for 1 eme Rald Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Bibliotekar selger: Priest kjøper: Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Priest selger: Presten vil også fortrylle dine jern - og diamantsverd, økser, pickaxer og brystplater for 2-4 smaragder per punkt. Slakter kjøper: Jeg prøver å sette opp et butikksystem i en vanilje minecraft-rike og landsbyboere synes som den mest strømlinjeformede metoden for å gjøre det, men Id liker også å gjøre det slik at andre spillere på serveren kan programmere egen landsbyboer eller ha Jeg programmerer det for dem som operatør, slik at andre spillere kan handle med hverandre gjennom landsbyboeren. Jeg regner med at siden landsbyboere nå har en hemmelig inventar, kan de samle gjenstander, men jeg lurte på om det er noen måte å få tilgang til varene som handles til dem, eller hvis de bare forsvinner. For tiden er mine tanker at en spiller vil starte en handel, landsbyboerne selger ville være knyttet til individuelle spor i en bryst og landsbyboer kjøper kan knyttes til en annen bryst, slik at spilleren kan fylle et bryst og dermed programmere sin landsbyboer, og at til slutt en tredje kiste ville bli fylt med det elementet landsbyboeren mottar, mens brystet som inneholdt handelen ville redusere det spesifikke nummeret til varen i den aktuelle sporet. spurte 23 juni kl 15:21 Med mindre du kjører Bukkit med VillagerShops-plugin, kan du ikke bruke kommandoblokker til å konvertere en landsbyboer til et bryst og omvendt på grunn av kompleksiteten og antall variabler. Med mindre du vil ha kommandoblokker med kajillion. Og stol på meg, det vil ikke være i stand til å støtte tilpassede produkter på grunn av tekniske begrensninger av Minecraft. Den eneste metoden er dessverre, ved å bruke kommandoen kall. Som du vet, omfatter innkalling av egendefinerte enheter bruken av egendefinerte NBT-koder for å tilpasse-definere en mob eller enhet, og landsbyer er ikke forskjellige: Trinn 1: Start med en grunnleggende landsbyboer. Trinn 2: Legg til i grunnleggende opplysninger fra landsbyboeren. Når jeg sier grunnleggende informasjon, mente jeg yrket (se), karrieren (tilfeldige handlingsbasseng) og annen informasjon. La oss se nærmere på hva dette betyr: Yrke: 0 er yrket til landsbyboeren. Dette vil avgjøre hva helvete ser ut. 0 - Standard Brown Robes 1 - Pink Robes 2 - Hvite Robes 3 - Pink Robes 4 - Black Apron 5 - White Forkle 6 - Green Robes CustomName: Villager Nummer 1 er landsbyens navn. Du kan legge ut denne NBT-taggen eller legge til en verdi for den. Dette navnet vil vises over landsbyboeren. Bare husk å holde sitatene som du definerer en streng. CustomNameVisible: 1 er synligheten til det egendefinerte navnet. Det kan enten være 1 eller 0. Hvis du ikke har en CustomName NBT-tag, vennligst legg ut denne taggen. 0 - Landsbyboere Egendefinert navn vises bare når markøren peker på ham. 1 - Villagers eget navn vil alltid være synlig, for eksempel spillere. Karriere: 1 er landsbyboerens karriere. Det er i hovedsak handelsbudsjettet at nye tilbud vil bli generert ut av, som avhenger av karriere nummer og yrkesnummer. Jeg lager et ASCII-bord senere. For nå, se på Minecraft Wiki for bordet. CareerLevel: 42 er landsbyens karriere nivå. Som av nåværende - det gjør ingenting, men det er i hovedsak antall ganger det har generert nye handler. CanPickupLoot: 0 er en global modifier på alle mobs. Det kan enten være 1 eller 0. 0 - Villager kan ikke plukke opp noe annet enn wheatseedswhatever under oppdrett. 1 - Villager kan hente noe, som zombier og spillere .. PersistanceRequired: 1 er enhetene utholdenhet, den kan brukes på alle enheter. Det kan settes til 1 eller 0. 0 - Villager vil forsvinne når spilleren laster ut bitene den er i. 1 - Villager vil aldri forsegne til han blir drept. (Navngiving landsbyboeren oppnår samme effekt). Invulnerable: 1 er en selvforklarende kode. Det gjør det som står på tinnet og kan brukes på alle enheter. 0 - Villager kan dø, bli angrepet eller bli skadet. 1 - Villager kan ikke dø dersom ikke drep blir brukt. Trinn 3: Legg til i handelsinformasjonen til landsbyboeren. Dette trinnet er veldig enkelt, hvis du ikke får sammensatte tagger blandet opp. Merk: Kommandoen ovenfor er feil. Du må fylle hullene, fjerne forbindelser eller legge til dem etter behov. Det er bare et eksempel for å illustrere vår arbeidskommando. Vår butikk skal være (åpenbart) bare en serie tilbud for ett element, i bytte for en annen. Enkel nok. Vårt tilbud (erstatning av ovenstående), bør se slik ut: kjøp. buyB og selge er sporene der varene skal gå. I utgangspunktet er kjøp og buyB innganger mens selger er det resulterende produktet. Inne i disse verdiene er en sammensatt tag, som er hvor du kan sette vareopplysningene dine. Grev og id er selvforklarende for den ivrige Redstoner Count er antall elementer du mottar mens id er varenavnet, uten minecraft: bit. For mer informasjon om å definere elementer i NBT-formatet, se på denne wiki-sidenbelønningen. Eksp, er mengden erfaring du får for hver vellykket handel. Det kan enten være en verdi eller en feil. ltAny numbergt - Denne mengden EXP vil bli gitt til spilleren på en vellykket handel. false - Ingen EXP vil bli gitt til spilleren. maxUses er antall ganger denne handelen kan brukes til landsbyboeren må oppdateres.

Comments

Popular Posts